Technoservis Nula2

lickitAphex Twin - Run Jeremy's Windowlicker
Lickit 001

Nikomu ze skalních fanoušků zvukového experimentátora a šílence Aphexe Twina jistě ve své době neunikl singl "Windowlicker" doplněný zvrhlou, "št'avnatou" grafikou a doprovázený ještě perverznějším videoklipem z dílny Chrise Cunninghama. To se psal rok 1999. Nyní o 5 let po tomto originálním releasu spatřilo světlo světa limitované vydání v podobě dvou tanečnějších a o poznání "slušnějších" verzí, či chcete-li remeaků. Zachován zůstal ústřední motiv a hlavně tu zůstal i onen nezapomenutelný a příjemě vlezlý vokál oněch sexy dívek z Cunninghamova videa. Remixy jsou podpořeny přímou rytmikou, která přímo nabádá k okamžitému použití v běžných tanečních setech. Jsem opradu zvědav, kdo si dovolí tuto šílenou desku zahrát jako první, hmm?

intecJim Masters & Phil Barry present String Theory
Swarm
Intec 032 & 032 Limited

Vydavatelství Intec, které vzniklo pod záštitou světového dje no. 1 Carla Coxe právě vydává zbrusu novou hitovku "Swarm", za jejíž produkcí stojí legendární Jim Masters a Phil Barry. Hned dvě verze tohoto dílka uspokojí všechny co před sebou mají rádi dav lidí s rukama nad hlavou. Originál nekompromisně pádí vpřed a velkým překvapením, které však stojí za to je ústřední, syntetický motiv. Děj vrcholí zhruba po polovině tracku, kde se ještě ke zmiňovanému motivu přidají dnes velice populární hlasové samply. Desku doplňuje remix slovinského dje Umeka a rozhodně přidává na kvalitách tohoto vinylu. Pro ty náročnější z Vás vychází ještě limitovaný maxák Intec 32LTD, obohacený o další a o poznání drsnější remix za mímž stojí opět Mr.Umek!

machineLaurent Garnier

The Cloud Making Machine
F-Communication 211

Francouz Laurent Garnier je bezesporu znám jako jeden z nejlepších djs své doby. Patří mezi ty nejkreativnější djs a rovněž do hrstky hudebníků s neuvěřitelným talentem a fantazií, díky které vytváří nezapomenutelné djské sety. V minulosti se proslavil několika kvalitními hity, jako například "Astral Dreams", nebo "Cryspy Bacon". Jeho nové  album "The Cloud Making Machine" se rozhodně zapíše do dějin taneční kultury, to si dovolím tvrdit už po jeho prvním poslechu. Je to deska, kterou si zamilujete a budete se k ní vracet ještě za mnoho let. Zapomeňte na jakékoliv technobouchání a podobné "špatnosti". Celá deska tohoto dnes už více jak třicetiletého chlapíka z Paříže je vizí do neprobádaných končin nejen elektronické, ale i akustické hudby. Nečekejte tu žádné extrémní efekty, pouze extrémní hudební zážitek, který se dostaví díky jedinečnému citu, jímž Laurent Garnier už dlouhá léta disponuje a který zde promlouvá v celé své kráse! Lahůdka!

supagrupaSupagrupa - Praga EP
Supagrupa 003

Pokud Vás už dávno omrzelo slovenské techno, měl bych pro Vás jeden skutečně dobrý důvod, proč na něj nezanevřít. Ten důvod má jméno Supagrupa!  Tvoří ho djs Akin & Glaucoma, které asi budete znát spíše pod těmito jmény z některé slovenské "tancovačky". Projekt Supagrupa však není rozhodně ničí řadovým a nezajímavým. Jeho autoři absolutně nestaví na původních prvcích slovenského zvuku a vydali se svou cestou! Každý track z jejich dílny zní naprosto jinak a přesto má tato formace svůj vlastní rukopis. Supagrupa používá naprosto nové neotřepané prvky, jako jsou původní samply, originální rytmika a nezvyklá mixáž celých kompozic. Z desky, je cítit velké nadšení a trpělivá práce ve studiu. Nezbývá, než složit poklonu a držet i nadále pevně pěsti!

Recenze pro vás připravil vinyl shop Nula2.

nula